Nacionalinės
švietimo agentūros 2020-01-16
Nr. S-
Ugdymo
turinio rengimo skyriaus
metodininkei
Onai Vaščenkienei
DĖL INFORMACIJOS
APIE STEAM VEIKLŲ ĮGYVENDINIMĄ
Alytaus
Šaltinių progimnazija, atsakydama į Jūsų 2020 m. sausio 9 d.
elektroninį laišką
„Dėl STEAM tinklo“, pateikia informaciją apie
STEAM veiklų įgyvendinimą.
2019
m. Alytaus Šaltinių progimnazija įgyvendino STEAM veiksmų planą.
Pristatome jo įgyvendinimo rezultatus:
Eil. Nr.
|
Sritis
|
Uždaviniai
|
Uždavinių įgyvendinimo veiksmai
|
Uždavinių įgyvendinimo rezultatas
|
1.
|
Asmenybės ūgtis
|
Gerinti mokinių
pasiekimus STEAM mokslų srityje
|
Interaktyvių, šiuolaikiškų
ir tiriamąją veiklą skatinančių ugdymo(si) metodų naudojimas ir probleminio
mąstymo skatinimas pamokose ir neformaliajame švietime.
|
NMPP matematikos
rezultatai už šalies vidurkį aukštesni: 2 ir 4
klasių mokinių 0,3 proc.,
6 klasių mokinių 1,2 proc.
4 klasių mokinių NMPP
gamtos mokslų rezultatai už šalies
vidurkį aukštesni 22,0 proc.
70 proc. mokytojų
taiko interaktyvius, šiuolaikiškus ir tiriamąją veiklą skatinančius
ugdymo(si) metodus.
1–8 ir 10 klasių
mokinių mokymosi kokybė, lyginant su 2018 m., padidėjo 1,8 proc. Visi mokiniai
turi asmeninius individualios pažangos fiksavimo aplankus, kuriuose
fiksuojama asmeninė mokinio pažanga.
|
„Integralaus gamtamokslinio
ugdymo programos 5–8 klasėms“ išbandymas, 4 pedagogai dalyvaus šios programos
integravimo mokymuose
|
Išbandoma
„Integralaus gamtamokslinio ugdymo programa 5–8 klasėms“ 6d klasėje.
|
|||
2.
|
Ugdymasis (mokymasis):
dialogiškas ir tyrinėjantis
|
Skatinti mokinius
domėtis STEAM mokslais
|
Neformaliojo švietimo
programų ir modulių pasiūla
|
Įgyvendinta 19 STEAM
mokslų krypties neformaliojo švietimo programų ir 4 moduliai.
Pasirinktas programas
aktyviai lankė 49,8 proc. visos mokyklų mokinių.
|
3.
|
Ugdymo(si) aplinka:
dinamiška, atvira
|
Kurti tiriamajai
veiklai tinkamas edukacines aplinkas
|
Gamtos mokslų kabinetų
turtinimas
|
1–4 klasių STEAM
mokslų laboratorija pilnai aprūpinta šiuolaikinėmis tyrinėjimui skirtomis
priemonėmis, o 5–8 klasių gamtos mokslų kabinetai šiuolaikinėmis tyrinėjimui
skirtomis priemonėmis aprūpinti iš dalies.
|
4.
|
Ugdymasis (mokymasis):
paremiantis mokymąsi
|
Atnaujinti STEAM
mokslų stiprinimo strategiją
|
Sudaryta darbo grupė
STEAM mokslų stiprinimo strategijai parengti
|
Parengta 2019–2021
metų STEAM mokslų stiprinimo strategija.
|
Stiprinti formaliojo
ir neformaliojo švietimo sąsajas, ugdymą karjerai
|
Integruotų veiklų
vykdymas nepamokinės ugdomosios veiklos dienomis
|
1–4 klasėse 10 dienų,
5–8 ir 10 klasėse 8 nepamokinės ugdomosios veiklos dienos buvo skirtos
integruotai, tiriamajai, projektinei STEAM veiklai vykdyti.
|
||
STEAM integravimas į klasės auklėtojų veiklą siejant su
socialine veikla ir ugdymu karjerai
|
5–8 klasėse sukurta ir funkcionuoja integruota STEAM, socialinės
veiklos ir ugdymo karjerai sistema.
|
|||
5.
|
Besimokanti
bendruomenė
|
Tobulinti mokytojų
IKT kompetencijas
|
Office 365 įsisavinimas
|
Organizuoti Office
365 mokymai.
Visi mokytojai
naudoja Office 365.
|
6.
|
Lyderystė ir
įgalinanti vadyba
|
Kurti ir tobulinti
mokyklų partnerystės projektus su socialiniais partneriais ir įsijungti STEAM
mokyklų tinką
|
Bendradarbiavimas su
respublikos ir miesto STEAM mokyklų tinklo mokyklomis
|
Kryptingai bendraujama
ir bendradarbiaujama su respublikos „Šaltinio(-ių)“ vardą turinčiomis
mokyklomis, socialiniais partneriais bei Alytaus miesto bendrojo ugdymo
mokyklomis, siekiant tobulinti STEAM mokslų srities metodikas.
|
Skleisti darbo
patirtį virtualioje aplinkoje
|
Internetinės STEAM
svetainės http://steammokykla.blogspot.lt/
, Facebook`o paskyros https://www.facebook.com/saltiniupagrindine/
pildymas
|
Mokytojai nuolat ir
operatyviai dalijasi darbo patirtimi bei pasiekimais STEAM mokslų srityje
progimnazijos internetinėje STEAM svetainėje bei Facebook`o paskyroje.
|
||
Stiprinti mokinių
lyderystę
|
Vyresniųjų klasių
mokinių bendradarbiavimas su jaunesniais mokiniais
|
Įvyko dvi tiriamosios
veiklos dienos, kurių metu 1–4 klasių mokiniai tiriamąją veiklą vykdė kartu
su 5–8 klasių mokiniais.
|
||
Organizuoti STEAM
mokslų veiksmingumo tyrimą
|
Atliktas kokybinis ir
kiekybinis STEAM mokslų veiksmingumo tyrimas
|
80 proc. visų klasių mokinių
teigiamai vertina gamtamokslinio ugdymo turinio įgyvendinimą progimnazijoje.
|
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą