Vasario
23 d. Alytaus Šaltinių pagrindinės mokyklos mokytojos Angelė Grigonienė ir
Jūratė Kavaliauskienė vadovams, pradinių klasių bei STEAM dalykų mokytojams
vedė seminarą „Tyrinėjimais grįstas mokymasis ir ryšys su profesinėmis
veiklomis“. Seminaro lektorės – Mascil projekto dalyvės, tyrinėjimais grįsto
mokymo taikymo gamtos mokslų ir matematikos pamokose konsultantės.
Seminaro
metu mokytojai susipažino su Mascil projekto veikla, tikslais, uždaviniais,
aiškinosi, kodėl reikia modernizuoti matematikos ir gamtos mokslų ugdymą,
praplėtė žinias apie tyrinėjimais grįsto mokymosi būdus, analizavo bei lygino
struktūrines ir nestruktūrines užduotis, aptarė gamtos mokslų ir matematikos
mokymo siejimą su profesine veikla. Be to, lektorės pristatė ir pakomentavo
savo vestas, tyrinėjimu grįstas matematikos pamokas: „Verslo planas“,
„Aitvarai“, „Kokius uždavinius sprendžia žemėtvarkininkai?“, „Kampo sinusas,
kosinusas ir tangentas“.
Apibendrinant
praktines užduotis akcentuota, kad tyrinėjimu grįstas ugdymas, apimantis
stebėjimą, klausimų kėlimą, literatūros ir kitų šaltinių nagrinėjimą, tyrimo
planavimą, eksperimento rezultatų lyginimą su panašių tyrimų išvadomis, atsakymų
formulavimą ir viešinimą,
labiau lavina mokinių savarankiškumą ir problemų sprendimo įgūdžius, mokiniai turi daugiau laisvės ir galimybių priimti svarbius sprendimus, efektyvesnis mokymasis labiau įtraukia ir motyvuoja mokinius.
Seminaro dalyviai susitiks dar balandžio mėnesį, kuomet pasidalys savo asmenine patirtimi, įgyta vedant tyrinėjimu grįstas pamokas.
labiau lavina mokinių savarankiškumą ir problemų sprendimo įgūdžius, mokiniai turi daugiau laisvės ir galimybių priimti svarbius sprendimus, efektyvesnis mokymasis labiau įtraukia ir motyvuoja mokinius.
Seminaro dalyviai susitiks dar balandžio mėnesį, kuomet pasidalys savo asmenine patirtimi, įgyta vedant tyrinėjimu grįstas pamokas.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą